poniedziałek, 12 maja 2014

Makijaż krok po kroku: Multikolorowo z paletką Sleek Brights

Cześć dziewczyny :)

Przygotowałam dla Was tutorial do baaardzo kolorowego makijażu :). Uwielbiam takie, dobrze się w nich czuję, więc nawet na co dzień bym tak wyszła, tyle, że nie do pracy ;). Kolory są soczyste, letnie, piękne! 
Zainspirował mnie cudowny makijaż Justyny K. A mój wytwór jest ze specjalną dedykacją dla B. :*
Zaczynamy!

makijaż krok po kroku, kolorowy, Sleek

1. Na całą ruchomą powiekę nakładam kredkę w kolorze nude (Essence Big Bright Eyes, o której niedawno pisałam).

2. Dolną powiekę również zaznaczam kredką, natomiast kredkę na górnej powiece rozcieram palcem, skupiając się bardziej na roztarciu granic. Kredka ta posłuży jako baza pod cienie, a najbardziej zależy mi na podbiciu kolorów, które będę nakładać.


3. W wewnętrznym kąciku nakładam żółty, matowy cień (Sleek V1 Brights, Bammi). Zaznaczam nim też wewnętrzny kącik i kawałek dolnej powieki. Cień wklepuję płaskim pędzelkiem (na razie nic nie rozcieram).

4. Obok żółtego cienia nakładam pomarańcz (Sleek V1 Brights, Strike). Cień nakładam również wklepując go w powiekę, nie przejmuję się póki co rozcieraniem granic.


5. Na cały zewnętrzny kącik oka, obok pomarańczu nakładam różowy, neonowy cień (Sleek V1 Brights, Pout). Cień nakładam minimalnie ponad załamanie powieki.

6. Za pomocą pędzelka do rozcierania cieni w kształcie kulki rozcieram górną granicę cieni. Robię to po prostu przesuwając po górnej granicy w prawo i lewo, pędzelek robi robotę i rozciera cienie :). Na ten sam pędzelek biorę minimalną ilość białego cienia (Sleek V1 Brights, Powi) i rozcieram. Dzięki temu kolorowe cienie będą idealnie przechodzić w kolor skóry. Rozcieram też granice pomiędzy poszczególnymi kolorami, aby przejścia były płynne.


7. Czas na dolną powiekę! Obok żółtego cienia nakładam jasną zieleń (Sleek V1 Brights, Cricket). Cień nakłądam tak, by pokrył białą kredkę.

8. Resztę pokrywam ciemniejszą zielenią (Sleek V1 Brights, Dragon Fly).


9. Biorę na pędzel trochę niebieskiego cienia i aplikuję go w samym zewnętrznym kąciku dolnej powieki (Sleek V1 Brights, Bolt). Następnie przy pomocy pędzelka do rozcierania i białego cienia przejeżdżam po granicy cieni rozcierając ją.

10. Maluję neonową kreskę eyelinerem (Bell Deep Colour)


11. Górne rzęsy maluję czarnym tuszem, natomiast dolne turkusowym (Paese, Adore Curly Lash Mascara, Essence Colour Flash #04). Linię wodną maluję zieloną kredką, a na wewnętrznej części linii wodnej nakładam żółty cień.


I dwie wersje kolorystyczne ust - nude (Catrice, Ultimate Colour, Be Natural! #010) oraz mocno nasycone różowe (Golden Rose, Velvet Matte #04) :). Mi osobiście bardziej podoba się wersja z różowymi ustami, jak na bogato, to na bogato :D. 

A Wam która wersja kolorystyczna bardziej przypadła do gustu? Lubicie kolorowe makijaże :)?

16 komentarzy:

  1. DZIĘKUJĘ! ♥
    To było to czego potrzebowałam! Niedługo postaram się zrobić tę wersję makijażu jak i tęczową kreskę (znowu ^^).
    Wyszło ślicznie Olu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale fajny makijaż, z każdym kolejnym zdjęciem byłam co raz bardziej zaskoczona ale i zachwycona! super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż genialny, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :) Ja bym się pewnie na taki nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny! ta niebieska kreska mi się strasznie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba aż tak odważna nie jestem na tyle kolorów, chociaż kto wie, po dobrym drinku może bym była :D
    Ale dla mnie raczej wersja z ustami nude :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z różowymi ustami wygląda to super;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, żywy, przyciągający uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze muszę sobie kupić tą paletkę ! :) Ostatnio u mnie pokazywałam ten eyeliner z bell w tym samym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej :) Tak bardzo podobają mi się takie makijaże. Ten jest prześliczny. Tylko ja nigdy nie mam odwagi sobie takiego zrobić :) Zawsze trzymałam się neutralnych barw :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny soczyście wiosenny makijaż ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Catrice be natural moj must have:)

    OdpowiedzUsuń