sobota, 12 kwietnia 2014

9 makijaży, których nie widzieliście...

... albo może i tak :). Praktycznie każdy z nich był publikowany na moim fanpage'u! Jeśli chcecie być na bieżąco, to zachęcam do polubienia mojego profilu :)!




Dzisiaj taki post na szybko. Ostatnio jestem bardzo zmęczona, bo życie mija mi dosyć intensywnie! Remontuję z moim M. mieszkanko i roboty jest naprawdę od groma! Pochwalę się, że sama położyłam panele na podłodze i wymalowałam ściany ;). I masę innych rzeczy :P. 

Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o makijażach :). Może chciałybyście któryś krok po kroku? 

15 komentarzy:

  1. Piękne makijaże, nie jestem w stanie nawet wybrać tego, który mi się podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, mnie najbardziej się podoba ten granatowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę wszystkie!! :D a co tam, nawet w tej tęczy bym wyszła na miasto!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci od końca jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Mnie najbardziej podoba się ten z pierwszego zdjęcia, za to tutorial najchętniej zobaczyłam tego granatowego na samym dole po lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że dałaś je na jednym zdjęciu, aż mogę teraz wybrać swój ulubiony i stwierdzam, że wszystkie są fajne ale naj jak dla mnie ten w lewym dolnym rogu. Jest mega tajemniczy, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobał mi się nr 2 :D Prosty a efektowny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNIE:)Mnie też najbardziej podoba sie nr 2

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni po lewej stronie w 3 rzędzie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! Faworyci: 3, 4, 5 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo położenie panieli nie jest prostą sprawą. gratuluję. ja bym się za to nie zabrała. piękne makijaże,

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne ;) Wszystkie bez wyjątku :) Zapraszam do mnie :) I obserwuję

    OdpowiedzUsuń