piątek, 4 października 2013

Makijaż na konkurs.

Cześć Kochane!

Dzisiaj post w ekspresowym tempie. Mam bardzo intensywny, ostatni miesiąc na uczelni i aż przykrość mnie bierze, że nie mogę pisać na blogu tak często, jakbym chciała! A głowa pełna pomysłów! Zostawiam Was z obiecanym makijażem, który wysłałam na konkurs u krOOpki :). 





Trzeba było zainspirować się zapachem Tiger Fit. Ja zainspirowałam się jego nutami zapachowymi:

Nuty głowy: cytryna, limonka, grejpfrut
Nuty serca: jaśmin, nagietek, róża
Baza: piżmo, bursztyn, sandałowiec

I jak Wam się podoba? Dajcie znać, a ja uciekam na uczelnię :)

7 komentarzy:

  1. oczka fajne, usta mi się nie podobają :P Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mnie też usta się nie podobają, ale nie miałam białej kredki i bawiłam się cieniem, ale efekt był słaby :(

      Usuń
  2. Ja już się zachwycałam makijażem na Twoim funpage'u coś wspaniałego. Strasznie mi się podoba to jak połączyłaś kolory i nadałaś całości kształt. Rewelacja. Pokłony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń