niedziela, 6 października 2013

Makijaż krok po kroku: jesienny look

Cześć kochane :)

Przygotowałam dla Was kolejny tutorial z racji tego, że jest niedziela. Dziś rano kompletnie nie wiedziałam co zmalować na oku, dopiero, kiedy spojrzałam na kolory moich cieni coś tam w główce zaświtało. Postanowiłam wybrać kolory jesienne: pomarańcz, zieleń i brąz.


Nieco zmodyfikowałam mój tutorial - postanowiłam najpierw wykończyć twarz, a potem przejść do makijażu oka, w poprzednich instrukcjach miałam na odwrót i moje potworne cienie pod oczami psuły estetykę każdego zdjęcia. Człowiek uczy się na błędach i ciągle udoskonala. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej i lepiej z moimi tutorialami :)! Bez dalszego paplania - zaczynamy :)!


1. Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie.
2. Na ruchomą część powieki aplikuję pomarańczowy cień z drobinkami.


3. W zewnętrznym kąciku oka nakładam chłodny, brązowy cień. Staram się zaznaczyć literkę V, rozcierając cień tak, by podkreślił także załamanie powieki.
4. Granicę brązowego cienia rozcieram perłowym cieniem w kolorze przygaszonej zieleni.


5. Na dolną powiekę nakładam skośnym pędzelkiem czarny cień, nie musi być dokładnie, bo cień zostanie roztarty.
6. Czarny cień na dolnej powiece rozcieram tą samą zielenią, która została użyta do roztarcia brązu na górnej powiece.


7,8. Maluję eyelinerem czarną kreskę, wyciągając ją w zewnętrznym kąciku oka.


9. Linię wodną zaznaczam czarną kredką.
10. Nakładam bronzer oraz pomadkę na usta w kolorze nude.

Użyte kosmetyki:


>> Baza pod cienie FM Group
>> Cień z paletki Sleek Monaco (Washed Ashore)
>> Cienie z paletki Sleek Original
>> Cienie Inglot: Matte 326, Matte 330
>> Eyeliner Pierre Rene
>> Kredka Golden Rose, Emily,
>> Tusz do rzęs Lovely
>> Krem BB Garnier
>> KOrektor pod oczy Dermacol
>> Puder Eveline, Celebrities
>> Szminka Catrice, Be Natural

17 komentarzy:

  1. Ślicznie, kojarzy mi się z takimi spadającymi liśćmi w parku :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach,pięknie wygląda, sama muszę w końcu pomalować! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę piękny! Uwielbiam pomarańcz na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię makijaże w takich jesiennych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych kolorach czułabym się idealnie, śliczne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż :D
    Chętnie sama bym sobie taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie wszelkie zielenie, które podkreślają dolną powiekę. Ostatnio jakoś strasznie mam na to fazę. Fajnie połączyłaś kolory. Powiem Ci, że wcześniej nie zwracałam na to uwagi, ale teraz jak mi powiedziałaś to rzeczywiście lepiej jak sobie wcześniej wykończysz twarz :) dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się zdaje, że jutro wykonam ten makijaż na uczelnię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, super podkreśla Twoje piękne oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolorki. Świetnie współgrają z niebieską tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż, kolorki jesienne piękne niczym teraz liście na drzewach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z paletek Sleek'a można wyczarować na prawdę piękne makijaże:) idealna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie ja niestety jestem makijażowym antytalenciem :((

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ ten pomarańcz podkreślił Ci tęczówki! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny maku-up ; ) Widzę, mój ulubiony tusz do rzęs ;D

    OdpowiedzUsuń