piątek, 21 grudnia 2012

Świąteczny powiew - Wibo, Glamour Nails

Cześć dziewczyny ;).

Dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ulubionych lakierów na zimę. Złowiłam go przy okazji promocji -40% w Rossmannie. Żałuję tylko, że nie kupiłam jego czerwonego kolegi, bo też strasznie mi się podoba!
Jest to lakier Wibo, Glamour Nails nr 1.


Buteleczka sama w sobie jest bardzo ładna. Podoba mi się kształt i nakrętka. Bez żadnych napisów i naklejek prezentuje się minimalistycznie, czyli tak, jak lubię. Nie przepadam za przesadzonym designem. Lakier ma pojemność 9,5 ml i jestem pewna, że będzie to jeden z tych lakierów, który ma szansę być zużyty w większym stopniu :P.


Kolor złotawo rudy bardzo przypadł mi do gustu. Zobaczcie, ile ma w sobie lśniących drobinek! Jest niesamowity ;). Konsystencja jest dla mnie w sam raz - nie za rzadka (lakier nie rozlewa się na skórki) i nie za gęsta. Wysycha nie w jakimś super szybkim tempie, ale tak po około 45 minutach można być spokojnym, że się go nie uszkodzi. U mnie na paznokciach wytrzymał parę dni, co jest sukcesem, że nie odprysnął już po jednym dniu ;).



Coś serdeczny palec nie chciał się ułożyć do zdjęcia ;).


Macie któryś lakier z serii Glamour Nails? Też Wam się kojarzy ze świętami i zimą ;)?


Zachęcam także Was do wzięcia udziału w rozdaniu Kary Wu!

KLIKNIJ

Ciekawe nagrody, weźmiecie udział :)?


10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie mój odcień, ale ślicznie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta seria w ogóle nie przypadła do gustu i jeśli schnie 45 minut to na pewno nie jest dla mnie :p

    A Ty może dasz się skusić na moje rozdanie? Zapraszam serdecznie!
    /makiazas23/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam brązowy z tej serii - szykuję go na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej serii wybrałam złoto!

    OdpowiedzUsuń
  5. Plącze mówisz?
    To tak jak Barwa żurawinowa, ale mimo to włosy po niej są fajne
    zobaczymy jak będzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój prezent pod choinkę był obwiązany właśnie w taką kokardkę i pomyślałam fajny kolor na paznokcie i nie myliłam się cudownie się prezentuje lakier catrice w odcieniu 560 rusty but sexy bardzo podobny ;)

    OdpowiedzUsuń